Style is knowing who you are, What you want to say, And not givin' a damn.

Är det inte min älskling i röd?

Från nastygal!
Jag vet att det bara e jag som uppdaterar typ på denna blogg för söta lilla alex har 0 insperation och pluggar på sitt lilla körkort som jag hoppas han får snart så han kan köra mig vart jag vill! Därför kommer det mest vara jag som uppdaterar framöver ett tag!
Idag är det min tredje dag borta från skolan då jag har varit förkyld. Lilla alexan kom hit idag och "tog hand dom mig" som han själv kallar det vilket betyder att sova på mitt knä hela dagen? xd Jag tror under denna tiden jag varit sjuk har jag kollat igenom alla 9 säsonger av outsiders, 5 filmer och kollat på tusen program, är lagom rastlös just nu.

Kommentarer

SPEAK UP:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0